Avemu avutu spessu affruntatu misinformazione nantu à e peculiarità chì cuncernanu l'acciaio Corten, capitu cum'è u materiale distintivu di tutti i nostri prucessi. Hè ancu più cunfusu cù ciò chì ùn pudia esse più sfarente di stu splendidu azzaru, vale à dì i materiali termoplastici o ancu u ferru simplice. Attraversu stu articulu vi aiuteremu, infine, per distingue l'acciaio Corten da l'imitazioni, vi aiuteremu à sceglie u materiale adattatu secondu i vostri bisogni, è evite u gastru di soldi.
Una di e caratteristiche principali di Corten hè a so materialità. L'irregularità Sight è u toccu di stu materiale sò unichi è parechje volte inimitable. Se da un puntu di vista visuale, attraversu una pittura assai elaborata, l'effettu pò esse quasi totalmente imitatu.
U polipropilene hà esattamente questu limitu. Più liggeru chè Corten, hè certamente più praticu in certi circustanzi.
U polipropilene hè un materiale termoplasticu è dunque assai lisu è spessu usatu in ristoranti.
L'"effettu Corten" ùn hè micca solu pittura, ma un materiale coperto cù una fina capa di metallu pittatu cù un effettu Corten.
Un trattamentu di patinazione per l'acciaio intemperie hè dispunibule da parechji anni in Giappone. Funciona in u listessu modu cum'è l'oliu di patinazione per u piombu in quantu permette à a capa d'ossidu stabile di furmà sottu à un revestimentu protettivu chì impedisce e forme menu desiderate di corrosione superficiale. A cuntrariu di l'oliu di patinazione, l'effettu di cortu-termine ùn hè micca visualmente piacevule è risultati in l'elementi chì parevanu esse imbiancati. U revestimentu si stende lentamente per anni, finu à chì finalmente una superficia patinata perfettamente formata hè esposta.
L'acciaio Corten hè una lega d'acciaio composta chimicamente da fosforu, ramu, nichel, siliciu è cromu chì si traduce in a furmazione di una "patina" protettiva aderente di ruggine sottu un ambiente corrosivu. Questa capa protettiva impedisce a corrosione è u deterioramentu ulteriore di l'acciaio. ·
Quandu u prucessu di arrugginiu hè iniziatu in l'acciaio intemperiatu, l'elementi di l'alliage producenu una capa stabile chjamata patina chì aderisce à u metale base.
Paragunatu à i strati di ruggine furmati in altri tipi d'acciaio strutturale, a patina hè menu porosa. Questa capa protettiva si sviluppa è si rigenera cù u clima è impedisce l'accessu à l'ossigenu, l'umidità è i contaminanti.